Барај
Дали може да се вратат нарачаните производи?
Најчести прашања

Дали може да се вратат нарачаните производи?

Да, може да замените производ во рок од 14 дена од прием на производот, или истиот да го вратите доколку ни доставите известување за повлекување од договор најдоцна 14 дена од прием на производот, во кој случај ние ќе Ви ги вратиме средствата. Во случај на враќање на производ и поврат на средства на купувач кој претходно платил со платежна картичка, а без оглед на причината за враќање, ФЕШН ГРУП има обврска враќањето на средства да го изврши исклучиво преку VISA, EC/MC и Maestro, што значи дека банката на барање на продавачот ќе изврши поврат на средствата на сметката на корисникот на картичката. Додека за поврат на средства за производ платен по достава, на фактура, потребно е да не известите на телефонскиот број  071297676 или да ни испратите маил на online@fashiongroup.com.mk, во кој случај средствата се рефундираат на Вашата трансакциска сметка. Со цел да се врати или замени производот организираме курир за преземање на производите од корисникот и откако ќе бидат вратени во продавница, ги рефундираме средствата на трансакциска сметка на корисникот. Трошоците за замена на производи се во износ од 160 денари со вклучен ддв и се на товар на купувачот, освен кога купувачот добил неисправен или погрешен производ.
Замена, рекламација и враќање на производи нарачани онлајн не е можно да се изврши во некоја од нашите продавници. Доколку имате потреба за замена, рекламација или враќање на производ, Ве молиме контактирајте не на е-маил online@fashiongroup.com.mk или на еден од телефонските броеви наведени на нашиот сајт за повеќе информации.
На следните линкови може да прочитате повеќе информации во врска со условите за замена, рекламација и повлекување / враќање на производ.

03.02.2023.

Слични статии